شرکت ابداع سازه

نصب وساخت اسکلت فلزی|سازنده اسکلت پیچ ومهره

شرکت ابداع سازه

نصب وساخت اسکلت فلزی|سازنده اسکلت پیچ ومهره

بهترین دستگاه برش لیزری در سال 2018

امروزه تکنولوژی برش لیزری در صنایع خودروسازی، پوشاک، چرم، چوب، سنگ و یا حتی در موسسات تحقیقاتی و مهندسی بسیار پر کاربرد می‌باشد. صنایع مختلف با توجه نوع خدمات یا نیاز مشتریان از دستگاه‌های لیزر متفاوت بهره می‌برند. دستگاه‌های برش لیزری را می‌توان به دو گروه عمده صنایع فلزی و غیر فلزی مشتق کرد که هر گروه با توجه به توان و قابلیت های که دارند مورد استقاده قرار می‌گیرند.

دستگاه‌های لیزری که در حال حاضردر بازار موجود هستند، بر خلاف نسل اولیه این تکنولوژی از دقت بالایی در برش و حک فلزات برخوردارند. برای برش و حک فلزات از دستگاه برش لیزری فایبر استفاده می‌شود که از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. با پیدایش این دستگاه، روش‌هایی چون به‌کارگیری سی ان سی فلزات و ساخت قالب های پیچیده که با هزینه های بالا همراه بودند کم کاربرد شده‌اند.

دستگاه لیزرفایبر به خاطر پایدار بودن و استفاده ازفیبرنوری برای ارسال اشعه لیزر از امنیت و دقت بالایی در  برش قطعات فلزی برخوردار است. ارسال اشعه از این طریق هیچ گونه پیچیدگی نخواهد داشت. به عبارت دیگر، نور در دستگاه لیزر فایبر کاملا مستقیم  و متمرکز بر یک نقطه کوچک تابیده می‌شود. این به معنی بیشترین اثر در برش قطعات می‌باشد. این دستگاه همچنین، توان تولید قدرت بالایی دارد. در واقع لیزر فایبر به علت تمرکز بالا حتی با توانی در حد یک وات، قابلیت تاثیر روی مواد مختلف را خواهد داشت. بازده بالا و خشک شوندگی آسان لیزر فایبررا میتوان یکی دیگر از عوامل محبوبیت این دستگاه دانست. تنها درصد کمی از توان دریافتی را به لیزر تبدیل کنند اما نسبت تبدیل توان پمپاژ به توان خروجی در فایبر بین 80-70 درصد می باشد.

دستگاه لیزر فایبر برای حکاکی روی انواع فلز بسیار کارآمد بوده به طوری که در صنعت طلا و جواهر نیز کاربرد فراوان دارد.

برای برش و حک غیر فلزات از دستگاه لیزر CO2 استفاده می‌شود. موادی مانند چوب، چرم، پلکسی، MDF، سنگ گرانیت، سرامیک، پارچه، مقوا، کاغذ، شیشه، آینه، کائوچو، بامبو، یونولیت و ... را می‌توان با این دستگاه برش داده و یا حکاکی نمود. این تکنولوژی برای کسانی که خواهان سرعت و دقت بالا هستند، بسیار مناسب می‌باشد. کنترل این دستگاه با رایانه صورت گرفته و طرح های مورد نظر با استفاده از نرم‌افزار کرل، اتوکد و ... ایجاد و به دستگاه قرستاده می‌شوند.

دستگاه لیزر CO2 در صنایع زیر بسیار پرکاربرد می‌باشد:

1-تبلیغات- کارت ویزیت، خودکار، جاکلیدی، یادبود و...

2-صنعت چرم- کیف، کفش و ...

3-حکاکی عکس روی شیشه، پلکسی، چوب، سنگ و ...

4-کارت روسی- مقوایی، کاغذی، چوبی و...

اهمیت لوازم و مبلمان اداری در دکوراسیون

لوازم و مبلمان اداری نقش بسزایی در زیبایی و طراحی دکوراسیون هر شرکت را برعهده دارد. رنگ و طراحی و هماهنگی بین لوازم ، دارای اهمیت زیادی است. مبلمان اداری در هر قسمت از بخش های مختلفی تشکیل می شود.

میز اداری انواع مختلفی دارد و در بخشهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند به طور نمونه شکل و فرم و اندازه میز مدیریتی با سایر میزهای اداری دیگر متفاوت است و همچنین نیز میزکارمندی و میز گروهی .

چیدمان مبلمان اداری نیز باید به بهترین شکل انجام شود و از فضای داخلی نهایت استفاده شده و رفت و آمد در آن به آسانی صورت بگیرد. کیفیت و جنس لوازم باید از چوب مرغوب بوده چرا که باید سالها مورد استفاده قرار بگیرند و در غیر این صورت باید مرتبا تعویض شوند که این کار نیز هزینه های جانبی به همراه دارد.

به غیر از طراحی و زیبایی،  راحتی این لوازم نیز بسیار مهم است به ویژه صندلیهای اداری چرا که اگر مطابق استاندارهای لازم نباشد آسیبهای جدی مانند گردن درد و کمر درد را به همراه دارد.

در میان مبلمان اداری میز کنفرانس دارای اهمیت و ویژگیهای خاص خود است در ادامه با این ویژگیها آشنا خواهید شد.

 

 

میز کنفرانس

 

میز کنفرانس یک  پیش نیازبرای برگزاری جلسات است. همچنین انتخاب صندلی های راحت و مناسب  دراتاق جلسات نقش مهمی  در ایجاد تمرکز در یک اتاق کنفرانس را دارد ممکن است زمان جلسات طولانی بوده پس بهتر است صندلی هایی با کیفیت بالا تهیه شود.

سبک آن بسته به کسب و کار، با شکل و طراحی خاص وجود دارد مانند میز کنفرانس مدرن و سنتی و یا به شکل مستطیلی و دایره ای.انتخاب میزکنفرانس با توجه به رنگ و طراحی سایر مبلمان اداری و فرم اتاق انتخاب شود. ابعاد میز کنفرانس نیز باید به صورتی باشد که جلوه زیبایی به اتاق و فضای کار بدهد و همچنین این میز نقش مهمی در نمایش یک شرکت دارد و تاثیری که در ذهن مخاطب قرار خواهد داد بسیار تعیین کننده خواهد بود.

از دیگر ویژگی مهم میز کنفرانس بسته به نوع و میزان حجم کار می باشد، به طور مثال برای شرکت های کوچک و یا شرکت های بزرگ با توجه به نوع کسب و کار و تعداد افراد و فضای داخل اتاق  باید میز کنفرانس را تهیه کرد وهمچنین نوع کاربری میز کنفرانس به این معنا که امکان پذیرایی از مهمانان  را داشته باشد یا خیر و آیا فضای اتاق قابلیت پخش تصویر و فیلم را هم دارد، که بر این اساس نوع کاربری میز هم تغییر می کند. برای انتخاب میز کنفرانس مناسب نور نیزنقش مهمی را دارد..زیبایی یک میز کنفرانس مناسب به نور پردازی آن است . اتاقهای کنفرانس نیزباید از نور کافی برخوردار باشند، بهترین نور برای یک اتاق کنفرانس، نور طبیعی، غیرمستقیم، و یا نور مصنوعی است.

شرکت فضاگویا برای راحتر بودن مشتریان میزهای کنفرانس را به 3 شکل طراحی کرده است :
 میز کنفرانس با پذیرایی، میز کنفرانس بدون پذیرایی  ومیز کنفرانس با طراحی خاص، که سفارش آن بنا به درخواست شما طراحی و ساخته می شود.

میز های کنفرانس‎‌‌ نیز مانند سایر وسایل موجود در شرکت ها دارای  شکل و طرح‎‌‌های گوناگون هستند  و اغلب از جنس MDF، چرم، شیشه‌‌، آلومینیومی و ترکیبی ساخته می شوند.

میز‌‌های کنفرانسی که از جنس شیشه هستند میتوانند  به عنوان میز اداری نیز مورد استفاده قرار بگیرند نکته مهم اینکه، برای جلسات و کنفرانس‎‌‌های بسیار رسمی بهتر است از میز کنفرانس ترکیبی یا غیر شیشه‌ای استفاده شود.

در میزهای کنفرانس‎‌‌ ام دی اف باید تمامی اصول طراحی و نصب قطعات و اجزا رعایت شود. در ساخت و تولید میزهای کنفرانس‌‌ چوبی و MDF، برای اتصال قطعات برای دوام بیشتر میز باید از چسب مرغوب استفاده شود.

میزهای کنفرانس بر اساس ظرفیت افراد ساخته می شود. این میزها بر اساس ظرفیت از 4 نفره شروع می شوند. یک میز کنفرانس می تواند 4 , 6 , 8 , 10 , 12, .. ساخته شوند.  بهتر است میزهای کنفرانسی که با ظرفیتهای بالا ساخته میشوند،  به صورت هندسی بیضی یا دایره باشند  چرا که طرفین مذاکره و یا افرادی که در جلسه حضور دارند به راحتی یکدیگر را مشاهده میکنند و بهتر میتوانند بحث و گفتگو نمایند. معمولا ارتفاعی که برای ساخت میز کنفرانس در نظر گرفته میشود، بین 72 تا 82 سانتیمتر  است که البته با توجه به سلیقه مشتریان نیز قابل تغییر است. نکته مهم دیگر در میزهای کنفرانس، حداقل فضای مورد نیاز یک نفر برای نشستن دورمیز کنفرانس میباشد که به صندلیهای کنفرانس بستگی دارد. میزان استاندارد برای هر صندلی بین 60 تا 80 سانتیمتر در نظر گرفته میشود.

برای ساخت و طراحی میز کنفرانس با بهترین کیفیت و مرغوبترین چوب از وبسایت شرکت مبلمان اداری فضا گویا دیدن کرده و طرح و مدل خود را با توجه به نیازوسلیقه خود سفارش دهید.

پیوند یکتا یا permalink چیست ؟

 permalink  یا permanentlink چیست ؟

permalink که با نام پیوند یکتا نیز شناخته شده است از ترکیب دو کلمه  که permanent  و link میباشد

و معنی آنها پیوند یا ارتباط ثابت و دائمی می باشد استفاده شده استنحوه آدرس دهی پیوند

یکتا یا permalink این است که به یک آدرس صفحه یا مطلب اشاره دارد .

permalink   یا پیوند یکتا در ورد پرس به صورت پیش فرض به صورت زیر است :

http://www.example.com/?p=1

آدرس بالا ظاهر زیبایی برای کاربر ندارد و برای کاربر مفهمومی نیست و آدرس مطلب رو به صورت

 نامفهوم نشان می دهد . 

شاید کاربر بخواهد در جریان این باشد که مطلب از کدام دسته است یا اسم دسته را هم ببیند . 

حال سوال این است که آیا میتوان یک آدرس نازیبا را به یک فرم و شکل ایده آل تغییر داد ؟ 

جواب بله است . در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت

دلیل استفاده ازpermalink  چیست؟

همانگونه که بیان شده پیوندهای یکتا به یک مطلب و یک آدرس خاص اشاره می کند . و تا هر زمان

 که این مطلب در سایت وجود داشته باشد آن آدرس هم وجود دارد . پس کاربر بدون هیچ

 ترسی

 میتواند از آدرس ها در وبلاگ ها استفاده کند.

ارتباطpermalink   و seo درچیست؟

permalinks یا پیوندهای یکتا تاثیر مستقیم بر روی سئو سایت دارند و همین نکته باعث گرفتن 

rank  بالاتری در گوگل دارد .

زمانی که کاربر مطلبی را در گوگل سرچ میکند در واقع با سه بخش عنوان وپیوند یکتا یا permalink 

و توضیحات  مواجه می شوددر واقع  هر چه از کلمات کلیدی بهتری در عنوان و پیوند یکتا استفاده

کنیم سایت ما زودتر به صفحه اول گوگل راه پیدا میکند.

مراحل ایجاد ساختار پیوند یکتا

برای ایجاد ساختار پیوند یکتا در ورد پرس در قسمت تنظیمات در صفحه پیشخوان 5 مرحله باید طی شود 

که اولین مرحله همان آدرس پیشفرض یعنی

 http://www.example.com/?p=1 بود.

دومین مرحله را به ساختار " روز و نام " پیوندهای یکتا بر اساس سال ، ماه ، روز و نام پست ایجاد 

میشود.http://www.example.com/2015/05/04/post-title

سومین مرحله که ماه و نام نیز نام دارد و به سال ، ماه و نام نوشته نیز مشهور است.

http://www.example.com/2015/06/post-title

چهارمین مرحله این ساختار که به ساختار عددی نیز معروف است در واقع به عنوان شماره 

شناسنامه این پست وجود دارددر واقع این آدرس فقط و فقط در شرایط خیلی خیلی خاص 

مورد استفاده قرارمیگیرد و اصلا نباید بوسیله وردپرس به عنوان پیوند یکتا مورد استفاده 

باشد.http://www.example.com/archive/123

پنجمین مرحله که بسیار مناسب وبلاگهایی است که مطالب کمی در آن قرار میگیرد می باشد

 به ساختار نوشته معروف است .http://www.example.com/post-title

اما یک ساختار وجود دارد که به ساختار دلخواه یا سفارشی برای پیوند یکتا معروف است

همانطور که از نام آن پیداست میشود از برچسبها و یا ویزگی های سفارشی برای پیوند یکتا 

مورد نظر استفاده کرد.%year%به سالی که مطلب منتشر شد اشاره دارد مثلا 1396

%monthnum%

به ماهی که مطلب منتشر شد اشاره دارد مثلا 05

%day%

به روزی که مطلب منتشر شد اشاره دارد مثلا 24

%minute%

به دقیقه ای که مطلب منتشر شد اشاره دارد مثلا 30

%second%

به ثانیه ای که مطلب منتشر شد اشاره دارد مثلا 50

%post-id%

به شماره شناسه یکتای پست اشاره دارد مثلا 123

%postname%

به معنی نام نوشته میباشد و زمانی که در حال ثبت یک نوشته هستید با کلیک بر روی قسمت 

ویرایش پیوند یکتا می توانید اسم و آدرس نوشته را تغییر دهید.

                                                        example.com/everything-about-permalink-structure

%category%

این گزینه مربوط به اسم دسته بندی مطلبی است که در حال منتشر کردن آن هستید . یعنی اسم

 دسته بندی رو درحالت پیوند یکتا به نمایش در می آورد

                                                                  example.com/wordpress 

 

تفاوت آنلاین مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ در چیست

اصطلاحاتی که در تجارت الکترونیک استفاده می شود، شباهت زیادی به یکدیگر دارد. متخصصانی که در این زمینه فعالیت می کنند به این تفاوت و تمایزها کاملا واقف هستند. با این وجود افرادی که به تازگی فعالیت خود را در فضای اینترنتی آغاز کرده اند، ممکن است نسبت به این تفاوت ها اطلاع چندانی نداشته باشند. از جمله این اصطلاحات «آنلاین مارکتینگ» و «دیجیتال مارکتینگ» است که گاهی به جای یکدیگر استفاده می شوند. در حالی که میان این دو اصطلاح تفاوت زیادی وجود دارد. در زیر به این تفاوت ها می پردازیم.

 

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به مجموعه از فرآیند های فروش محصولات گفته می شود که چندین روش را در بر می گیرد. در دیجیتال مارکتینگ، اینترنت و فضای مجازی تنها یک روش برای فروش محصولات محسوب می شود. به عبارت دیگر، روش های بازاریابی، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق سه کانال اینترنت، تلویزیون و تلفن همراه صورت می گیرد. در زیر هر یک از این روش ها را بررسی می کنیم.

 

1-      دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی

بزرگترین شبکه تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ، اینترنت است. در این روش محصولات و خدمات به شکل گسترده ای تبلیغ و معرفی می شوند. مشتریان و مصرف کنندگان نیز در سطح وسیع می توانند به راحتی به اطلاعات و داده هایی که با استفاده از روش دیجیتال مارکتینگ در اینترنت منتشر شده است، دسترسی پیدا کنند.

2-      دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات تلویزیونی

متداول ترین روش تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ استفاده از تلویزیون می باشد. این رسانه به دلیل داشتن مخاطبان از تمامی اقشار جامعه، می تواند به راحتی به هدف مورد نظر دست پیدا کند. در روش اینترنتی به امکانات خاصی نیاز است. در حالی که در این روش، مصرف کننده ها حتی در دورترین نقاط روستایی و با هر سطح سوادی به راحتی تبلیغات را دریافت کنند.

3-      دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات تلفنی

استفاده از پیامک ها و ارسال آنها در حجم انبوه یکی از جدیدترین روش های تبلیغات محسوب می شود. در این روش باید نام تجاری محصولات به صورت تک تک به مشتریان ارسال شود. از جمله مزایای این روش، تاثیرگذاری یکباره بر مشتریان است. اما این روش نباید به صورت مداوم و پیوسته باشد. زیرا موجب دلزدگی مصرف کنندگان از حجم زیاد پیامک ها می شود.

 

آنلاین مارکتینگ

در حالی که دیجیتال مارکتینگ دربرگیرنده انواع روش های بازاریابی نوین می باشد، آنلاین مارکتینگ تنها روش اینترنتی را در بر می گیرد. به همین دلیل می توان گفت بین این دو روش رابطه عموم و خصوص من وجه برقرار است. آنلاین مارکتینگ یکی از روش های جدید بازاریابی که در زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ قرار دارد. در این روش اینترنت و فضای مجازی به عنوان تنها کانال اصلی برقراری ارتباط با مشتریان می باشد.

در روش آنلاین مارکتینگ طراحی وب سایت، وبلاگ و شبکه های اجتماعی سه گونه متفاوت برای تبلیغ و بازاریابی می باشد. سئوی سایت محل اصلی فعالیت آنلاین مارکتینگ است که می تواند به صورت یک سایت ساده و یا فروشگاه اینترنتی طراحی شود. وبلاگ ها محیطی برای ارائه اطلاعات و داده های جدید به مشتریان می باشد و شبکه های اجتماعی نیز محلی برای تبلیغ و بازاریابی به صورت ساده و کم حجم هستند.

 

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ به استفاده از رسانه های جدید در دنیای تجارت اطلاق می شود . در واقع به تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصول ، خدمات و برندها و همچنین بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت صورت می گیرد . بر خلاف بازاریابی سنتی در دیجیتال مارکتینگ مشتریان بیشترین از اهمیت بیشتری برخوردارند . به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند ایمیل ، وب سایت ، شبکه های اجتماعی سعی در تحلیل رفتار مشتری دارند تا بتوانند تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از مشتریان انجام دهند تا بتوانند بیشتر ین بازخورد را داشته باشند .

در اینجا نام چند نمونه بازاریابی که به بازاریابی اینترنتی مرتبط هستند به طور خلاصه آورده میشود .

بازاریابی درونگرا یا جاذبه ای : این بازاریابی بر این اساس بنا شده است که به جای اینکه فروشنده به دنبال مشتری باشد مشتری به دنبال فروشنده می باشد و از طریق روش های مختلف مانند سئوی وبسایت ، بازاریابی محتوا و ... وب سایت شما بتواند مخاطب هدف را به سمت خود جذب کند .

بازاریابی چریکی : در این مدل بازاریابی از روشهای خلاقانه جهت معرفی محصول استفاده می شود به گونه ای که توجه اورا جلب کند و باعث شود که مشتریان در مورد برند شما با یکدیگر گفتگو کنند را بازاریابی چریکی می نامند .

بازاریابی ویروسی : با گسترش شبکه های اجتماعی و استفاده روز افزون مردم از آن و افزایش اهمیت رسانه های اجتماعی تبلیغات به صورت دهان به دهان و به اشتراک گذاشتن رسانه های اجتماعی توسط افراد از اهمیت بالایی برخوردار است .

 

بازاریابی ایمیلی : در واقع به استفاده از ابزار ایمیل جهت اطلاع رسانی و برقراری ارتباط با مخاطبین از اهمیت بالایی برخوردار است . به همین دلیل است که ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی و تکنیک های مختلف ایمیل می توانند با ایجاد صفحات فرود مختلف به موفقیت شما در زمینه دیجیتال مارکتینگ کمک زیادی کنند .

 

بازاریابی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوایی از ابزار دیجیتال مارکتینگ می باشند .