شرکت ابداع سازه

نصب وساخت اسکلت فلزی|سازنده اسکلت پیچ ومهره

شرکت ابداع سازه

نصب وساخت اسکلت فلزی|سازنده اسکلت پیچ ومهره

نکات طلایی انتخاب کاغذ دیواری

شرکت پارسیان آذین زند با سال ها تجربه در امر دکوراسیون داخلی، واردات محصولات دکوراتیو، و درهای چوبی اقدام به فروش محصولات خود در فروشگاه اینترنتی کاغذ دیواری برای سهولت در خرید، نموده است.شرکت پارسیان آذین زند با تجربه ی سال ها فروش کاغذ دیواری ,نکاتی را برای انتخاب و خرید بهتر شما گردآوری کرده است

مهمترین نکته این است که قبل از انتخاب کاغذ دیواری باید به رنگ وسایل خانه توجه کنید زیرا هماهنگ نبودن رنگ و نوع کاغذ دیواری با سایر وسایل، علاوه بر اینکه خانه را بی نظم و خسته کننده نشان می دهد، برای افراد خانواده احساس آشفتگی ایجاد می کند. بنابراین حتما به هماهنگی رنگ ها توجه داشته باشید.

هماهنگی نوع و مدل کاغذ دیواری با شکل چیدمان خانه نیز بسیار اهمیت دارد. به طور مثال برای خانه‌ای که بسیار مدرن است باید از کاغذ دیواری‌هایی ساده و با نقش و نگار کم استفاده کنید و برای خانه‌هایی که با مبلمان استیل و فرش‌های ابریشمی‌ چیدمان شده‌اند باید کاغذ دیواری‌هایی سنگین با نقش و نگارهای برجسته به کار ببرید.

هنگام انتخاب کاغذدیواری حواستان باشد که اگر طرح​های روی آن نزدیک به هم و در خطوط مرتب افقی و عمودی قرار داشته باشند، طرح موجود بر محیط اتاق غالب خواهد شد. پس اگر می​خواهید وسایل اتاق فوق بیشتر به چشم بیاید مراقب باشید از کاغذ دیواری با خصوصیاتی که ذکر شد استفاده نکنید.

 

 بهتر است قبل از انتخاب و خرید کاغذ دیواری، از تاثیر رنگ‌ها بر محیط و موارد استفاده‌شان در مکان‌های مختلف آگاهی داشته ‌باشید. رنگ‌ها حتی اگر با الیافی طبیعی و در قالب کاغذ دیواری هم باشند تاثیر زیادی بر محیط می‌گذارند. باید توجه کنید که طرح و رنگ باید با روحیه اعضای خانواده متناسب باشد چون هر کدام از آنها حس متفاوتی را به محیط القا ‌می‌کنند.

در اتاق پذیرایی ترجیحا از کاغذ دیواری استفاده کنید که در آن از براده‌های چوب، خرده‌های فلز و موادی مثل پی‌وی‌سی به کار رفته باشد. چنین پوششی در ضمن رسمی بودن، مقاومتش نسبت به سایر پوشش‌ها بیشتر است.

استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی بافت دار به دیوارها عمق می بخشد و نیز سبب جذب صدای فضا می شود.

برای اینکه کمتر با این مشکل مواجه شوید بهتر است متراژ دیوارها و میزان پرتی ها را به طور کامل اندازه بگیرید. در صورت امکان از نصاب کاغذ دیواری بخواهید که اندازه گیری دیوارها را نیز خود او انجام بدهد.

 

نکته بسیار مهم که خیلی از مشتریان عزیز ما به شرکت مراجعه می کنند و خواهان چند رول اضافه از همان کاغذ دیواری که سال ها قبل خریداری کردند ولی ما شرمنده آن ها می شویم چون آن کاغذ دیواری دیگر موجود نمی باشد. ما به شما پیشنهاد می دهیم  بهتر است چند رول کاغذ دیواری بیشتر خریداری کنید تا در صورت آسیب دیدگی کاغذ دیواری بتوانید از آن استفاده کنید و برای پیدا کردن آن نوع کاغذ دیواری در بازار دچار مشکل نشوید.

مبلمان اداری مدرن و تأثیر آن بر محیط

اهمیت مبلمان اداری و تأثیر آن بر محیط و کارایی کارکنان بر هیچ کس پوشیده نیست. انتخاب مبلمان برای هر محیط اداری به روحیات و سلیقه کارفرمایان بستگی دارد. هر فردی که برای اولین بار وارد یک محیط و فضای اداری می‌شود، با دیدن محیط برداشت‌هایی از فضا می‌کند و تصویری از آنجا در ذهنش شکل می‌گیرد که اگر این فرد یکی از مشتریان شما باشد، ممکن است در تصمیم‌گیری نهایی برای ادامه همکاریش تأثیرگذار باشد.

نگاه شما به محیط کار و فضایی که در بدو ورود به جای یک میز قدیمی و از مد افتاده منشی با یک کانتر به شما خوش آمد می‌گوید متفاوت خواهد بود. این محیط در همان ابتدا این توانایی دارد که تأثیر مثبت در شما ایجاد کند و شاید ایجاد این حس خوب به سادگی و با هر چیز امکان پذیر نباشد. اما با تمهیدات و کمی هوشمندانه عمل کردن خواهید توانست نظر مشتریان و مراجعه کنندگان خود را جلب کنید و شاید در میان آنها افرادی باشند که همین تأثیرگذاری مثبت فضای شما روی آنها سودهای مالی خوبی را نصیبتان کند.

 

ویژگی‌های مبلمان اداری مدرن کدام است؟

مبلمان اداری مدرن دارای ویژگی‌ها و خصوصیاتی است که آن را کاملاً از نوع مبلمان اداری کلاسیک متمایز می‌کند. در مبلمان اداری مدرن بیشتر از رنگ‌های روشن استفاده می‌شود. ایده‌ها و سبک‌ها در این نوع مبلمان اداری نو و گیرا هستند و در برخی مواقع بیننده را به تفکر وادار می‌کنند. رنگ‌ها در این مبلمان از سرزندگی خاصی برخوردارند  که حتماً بر اساس روان شناسی رنگ‌ها و تأثیرگذاری آنها انتخاب می‌شوند.

شاید دیگر استفاده از چوب در مبلمان اداری کلاسیک با حس‌هایی که در بیننده ایجاد می‌کند در فضای مدرن امروز پاسخ گوی نیاز ما نباشد و مبلمان اداری کلاسیک با استفاده از فلزهایی براق توانسته است گام بلندی در ایجاد تغییرات در فضای دکوراسیون داخلی محیط‌ها و فضاهای اداری بردارد.

مبلمان اداری مدرن و البته سبک مدرن از سادگی پیروی می‌کند و خلوتی و شلوغ و پلوغ نبودن محیط از دیگر خصوصیات آن است. این سبک می‌تواند با کمترین عناصر بیشترین تأثیر را در بیننده ایجاد کند.

طرف داران مبلمان اداری و سبک مدرن بیشتر افراد جوانند که طالب ایجاد تغییرات اساسی در محیط اطراف خود هستند. شاید مدیرانی که سن و سالی از آنها گذشته است خیلی راغب نباشند که در محیط آنها از رنگ سبز استفاده شود و میزهای پرطمطراق مدیریت کلاسیک بیشتر به مذاق آنها خوش بیاید.

اگر شما صاحب کسب و کاری باشید که قرار باشد خدماتی را به مشتریان خود ارائه دهید و قول مدرن و جدید بودن خدمات خود را به مشتریانتان داده باشید، اما محیط اداری شما این مدرن بودن را به آنها القا نکند، شاید آنها هرگز به شما اعتماد نکنند یا باید زحمت زیادی بکشید تا بتوانید به آنها اطمینان خاطر لازم را ببخشید.

مبلمان‌های اداری مدرن اغلب سبک هستند و در زمان جابه‌جایی کار شما را به شدت ساده می‌کنند. همچنین، کارکنان در یک فضای مدرن حس به روز بودن دارند و سعی خواهند کرد به طور ناخودآگاه مطابق فضایی که در آن قرار دارند رفتار کنند.

 

از ویژگی‌های دیگر مبلمان اداری مدرن می‌توان به حس پویایی که در آن وجود دارد اشاره کرد و همین حس باعث می‌شود افرادی که در این محیط قرار می‌گیرند دیرتر دچار خستگی و خمودگی شوند و انرژی بیشتری برای کار داشته باشند.

شرکت فضاگویا سال‌ها است که در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری مدرن و کلاسیک فعالیت می‌کند و با تجربه‌ای که در این حوزه دارد و پروژه‌های بزرگی که به اتمام رسانده است با چشمان خود ناظر تأثیرات مثبت مبلمان اداری مدرن بر فعالیت سفارش دهندگان خود و رضایت آنها از این نوع مبلمان بوده است.

شرکت مبلمان اداری فضاگویا با داشتن سال‌ها سابقه در زمینه ساخت میز اداری و پارتیشن‌های اداری بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و یکی از مزایای خرید از این شرکت داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی است که در زمان خرید حس امنیت را در شما ایجاد خواهد کرد.

قبل از خرید پارتیشن اداری به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر با توجه به فضا و محیط کاری خود به این نتیجه رسیدید که برای مدیریت آن به پارتیشن‌های اداری نیاز دارید، می‌توانید برای این کار اقدام کنید. اما قبل از اینکه برای خرید و طراحی آن کاری بکنید، با به یک سری نکات توجه کنید. مهم‌ترین نکته در زمان خرید پارتشین اداری نوع آن است. مهم است که پارتیشن‌ها چه کارایی قرار است داشته باشند. تنها قرار است به عنوان جداکننده استفاده شوند یا کاربردهای دیگر پارتیشن‌ها نیز برای شما مهم هستند.

 

در اینجا نکات با اهمیتی که قبل از خرید پارتیشن اداری باید به آن توجه داشته باشید را برای شما بازگو کرده ایم:

مهم‌ترین و اولین نکته‌ای که در زمان خرید پارتیشن اداری باید به آن توجه کنید این است که از آنها چه انتظاری دارید. آیا تنها برای تفکیک فضا اقدام به خرید کرده‌اید یا خصوصیات دیگر پارتیشن‌ها مانند عایق انرژی و صدا بودن را نیز مورد توجه قرار داده‌اید؟ تمام این عوامل در انتخاب شما مؤثر خواهند بود. عامل دیگر جنس پارتیشن اداری است که می‌تواند از ام دی اف، چوب، آلومینیوم، چرم یا مواد اولیه دیگر باشد که هر کدام نما و کارایی خود را دارند. پارتیشن‌ها بسته به جنسشان قیمت‌های متفاوتی دارند. مثلاً پارتیشن‌ اداری ام دی اف ممکن است نسبت به آلومینیومی از قیمت پایین‌تری برخوردار باشند.

رنگ پارتیشن‌های اداری نیز باید با دقت انتخاب شود، یعنی پارتیشن اداری باید جزئی از دکوراسیون شود و رنگ خنثی داشته و با دیگر عناصر محیط هم خوانی داشته باشد.

اگر می‌خواهید از دیگر ویژگی‌های پارتیشن‌های اداری نیز استفاده کنید، بهتر است پارتیشن‌های دو جداره را انتخاب کنید. این پارتیشن‌های اداری کارایی بیشتری از پارتیشن های تک جداره‌ دارند. اما اگر نیاز به آن آپشن‌ها ندارید همان پارتیشن تک جداره را سفارش دهید چون قیمت پارتیشن اداری دو جداره‌ها تقریباً دو برابر پارتیشن تک جداره‌ است. پارتیشن‌های دو جداره می‌توانند برای تنظیم محیط با نصب پرده روی آنها استفاده شوند که در زمان سفارش باید تمام این موارد مد نظر قرار گیرند.

 

در زمان سفارش پارتیشن اداری، از شرکت سازنده بخواهید به شما طرح دو بعدی یا سه بعدی محل را بدهد تا بتوانید به طور دقیق اتفاقی که قرار است در محل و فضای شما بیفتد را ببینید و اگر چیزی در سلیقه شما نمی‌گنجد در همان ابتدای کار تغییر کند تا بعد از ساخت دچار مشکل نشوید.

اگر مبلمان اداری خود را پیش از نصب پارتیشن‌های اداری سفارش داده‌اید، مسئول ساخت پارتیشن اداری را در جریان بگذارید. تا حد امکان خرید مبلمان اداری را به بعد از پارتیشن بندی موکول کنید. یکی دیگر از خصوصیات پارتیشن‌های اداری ارتفاع آنها است که باز هم با توجه به نیازتان باید انتخاب شوند. اگر قصد دارید پارتیشن‌هایی که ارتفاع آنها تا سقف می‌رسد سفارش دهید، باید حتماً به هوای محیط و گرمایش و سرمایش آن نیز توجه داشته باشید. وقتی مانعی برای تبادل هوا ایجاد کنید، باید از قبل همه چیز را در نظر داشته باشید.

شرکت مبلمان اداری فضاگویا با داشتن سال‌ها سابقه در زمینه ساخت میز مدیریت و پارتیشن‌های اداری بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و یکی از مزایای خرید از این شرکت داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی است که در زمان خرید حس امنیت را در شما ایجاد خواهد کرد.

در انتخاب تشریفات مجالس به چه نکاتی توجه کنیم؟

باید به این نکته توجه نمایید که برای ساختن یک شب رویایی  و به یاد ماندنی به مشاوره و کمک های یک تیم حرفه ای تشریفات مجالس نیازمند خواهید بود. آن چیزی که زوج ها باید بدانند این است که موسسه تشریفات مجالس پارت با ارائه ی بهترین گزینه ها در ساختن شبی رویایی به شما کمک فراوانی خواهند نمود.  انتخاب آتلیه فیلم برداری، سرویس شام، موزیک، آرایشگاه و... از جمله مواردیست که توسط تشریفات به عروس و داماد ها پیشنهاد  داده خواهد شد. هماهنگ کردن کلیه پرسنل فعال در شب عروسی از دیگر وظایف مهم تیم تشریفات به حساب می آید.

خدمات مجالس و تشریفات عروسی پارت با سال ها تجربه برای راحت تر انتخاب کردن تشریفات مجالس ,مراسم عروسی شما نکات پر اهمیت را در این جا ذکر کرده ایم:

 

هر موسسه خدمات مجالس عروسی که در زمینه تشریفات عروسی  در حال فعالیت هستند باید مجوزهای لازم برای برگزاری مراسم عروسی مانند شماره ثبت، کد اقتصادی و جواز برای فعالیت های خود را داشته باشند.

شما قبل از برگزاری مراسم عروسی باید به یکی از جشن هایی که توسط خدمات مجالس مورد نظر مدیریت می شود رفته و نحوه ارائه خدمات را از نزدیک بررسی و مشاهده کنید.

 زوج های جوان باید همواره به این مساله توجه داشته باشند که تعداد کارهایی که از سوی یک موسسه تشریفاتی ارائه می گردد، ملاک اصلی  تعیین سطح آن موسسه نخواهد بود. کیفیت، نخستین و مهمم ترین گزینه ای می باشد که باید به آن توجه کنید!

تیم خدمات مجالس باید توانایی برگزاری جشن ها به بهترین شکل ممکن را دارا باشد. پذیرایی از مهمانان با تمامی امکانات یکی از مسولیت های مهم خدمات مجالس است. هزینه هایی که برای سالن های پذیرایی پرداخت می شود، یکسان نیست. در عین حال خدمات آنها هم در یک سطح نیست.

 

برخی از موسسات خدمات مجالس برای برگزاری جشن ها سنگ تمام می گذارند و تمامی تلاش مدیریت و پرسنل برگزاری باشکوه جشن و رضایت مهمانان است. مطمئنا این موسسات از ویژگی های متفاوتی برخوردارند که باعث تمایز آن ها از رقبایشان می شود.

 

نکته قابل توجه دیگر این است که پس از اینکه بررسی های لازم را انجام دادید و موسسه تشریفاتی متناسب با سلایق خود را انتخاب نمودید، پیشنهاداتی که از سوی موسسه خدمتتان ارائه می گردد را به درستی در نظر بگیرید و همه ی جوانب را بسنجید. در مرحله ی بعدی گزینه هایی به منظور انتخاب باغ عروسی، تالار، آتلیه، آرایشگاه و... از سوی موسسه ارائه خواهد شد. در نظر داشته باشید که این آخرین زمانی است که شما فرصت دارید از انتخاب خود مطمئن شوید. کیفیت اماکن پیشنهادی از سوی تشریفات، میزان خبرگی آن ها را در انجام امور تعیین خواهد نمود.

تشریفات عروسی و خدمات مجالس پارت یکی از  معتبر ترین برندها در زمینه برگزاری مراسم عروسی ، خدمات مجالس عروسی و برگزاری همایش و سمینار به شمار می رود.

تفاوت پارتیشن اداری شیشه ‌ای با پارتیشن ام دی اف

پارتیشن‌ها از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند . شیشه و ام دی اف به خاطر ویژگی‌های خاصی که دارند، از پر طرف دارترین متریال ساخت پارتیشن اداری هستند. هر کدام از این متریال در طرح‌ها ، رنگ‌ها و کیفیت‌های متفاوت و متنوع در بازار وجود دارند.

اگر شما بخواهید برای محیط‌ خودتان پارتیشن سفارش دهید، شاید وجود تنوع شما را در انتخاب سر در گم کند و احتیاج به راهنمایی و اطلاعات بیشتر درباره پارتیشن‌ها داشته باشید. در ادامه، دو نوع پارتیشن اداری شیشه ای و پارتیشن ام دی اف برای شما توضیح داده شده‌اند.

پارتیشن‌های اداری شیشه ‌ای

امروزه، دیگر نمی توان محبوبیت پارتیشن های اداری شیشه ای را انکارکرد زیرا این پارتیشن ها نه تنها مدرن و از نظر ظاهری زیبا هستند، بلکه فضای کاری با مزایای مختلف در اختیار ما می گذارند.پارتیشن‌های شیشه ای در میان برخی مدیران که معتقدند بالاترین بهره‌وری از یک تیم را می‌توان با جداسازی کارکنان داشت، طرفدار دارد. پارتیشن‌های شیشه ای به عنوان یک جدا کننده مناسب فضاهای داخلی جایگزین دیوارها شده‌‌اند. استفاده از نور‌های طبیعی، تولید فضاهای کاربردی، پایین بودن هزینه نگهداری، داشتن عمر بالا در حین زیبایی از ویژگی‌هایی هستند که موجب شده‌اند تا متقاضیان پارتیشن‌های اداری شیشه ای روز به روز بیشتر شوند.

 

جنس قاب و فریمی که برای قرار گرفتن شیشه در پارتیشن‌های شیشه ای مورد استفاده قرار می‌گیرد مختلف است و البته این نوع پارتیشن‌ها حتی می‌توانند بدون فریم ساخته شوند.

پارتیشن‌های اداری شیشه ای دو جداره این قابلیت را دارند که تا 70 درصد عایق صوت شوند. طراحی منحصر به فرد این پارتیشن‌ها و به کار بردن شیشه‌های تک جداره و دو جداره با ضخامتهای 5 ، 6 ، 8 و 10 میلی‌متری از مزایای آنها هستند. همچنین، نصب سریع و آسان نیز از دیگر مزایایشان است. در پارتیشن‌های شیشه ای امکان استفاده از شیشه‌های مات به جای شیشه‌های معمولی وجود دارد.

پارتیشن های اداری شیشه ای انتشار نور طبیعی را در فضای کار شما به حداکثر می رسانند. این امر به ویژه در صورتی مفید خواهد بود که پنجره ها در یک طرف قرار داشته باشند تا نور خورشید، بیشتر از فضاهای داخلی عبور کند. این موضوع نه فقط به شما این امکان را می دهد تا در قرار دادن نورهای مصنوعی صرفه جویی کنید، بلکه وجود نور طبیعی می تواند برای سلامتی و آسایش کارکنان شما حیرت آور باشد.هر چند که ممکن است اینطور به نظر نرسد ، اما تمیز کردن و نگهداری پارتیشن های اداری شیشه ای نسبتا آسان است ،

چرا که تنها چیزی که برای تمیز کردن آن نیاز دارید ، یک شیشه شور یا یک پارچه میکروفایبر است.

 

 

پارتیشن‌های اداری ام دی اف

ام دی اف‌ها این روزها برای ساخت انواع لوازم در فضاهای اداری و غیر اداری بسیار کاربرد دارند. این متریال به دلیل داشتن ویژگی‌های خاصشان در ساخت پارتیشن‌های اداری بسیار استفاده می‌شوند. پارتیشن‌های اداری ام دی اف در دو شکل تک جداره و دو جداره قابل استفاده هستند.

علاوه بر زیبایی ظاهری ام دی اف و طبیعت ملایم و ظریف و شباهت آن به چوب و همچنین داشتن قیمت مناسب، متریال ام دی اف خصوصیات دیگری نیز دارد.

ویژگی‌های فیزیکی و مکانیکی بالای آن؛ وزن، ضخامت و ابعاد آن و همچنین قابلیت ابزارخوری، ماشین کاری و سنباده زنی ام دی اف آن را به یک متریال مناسب برای ساخت انواع مبلمان اداری و به ویژه پارتیشن‌ها تبدیل کرده است. سطح‌ صاف و متراکم و قابلیت شکل‌پذیری و لبه‌های صاف آن موجب زیبایی پارتیشن‌های ساخته شده از ام دی اف می‌شود.

ام دی اف‌ ها عاری از نواقص چوب‌ها هستند و پروفیل دانسیته یکنواخت و همگن دارند. ام دی اف‌ها این قابلیت را دارند که روکش‌های چوبی و غیر چوبی در رنگ‌آمیزی‌های متفاوت روی آنها به کار رود. پایداری جنس ام دی اف و مقاومت آن در برابر فشار آن را به متریالی ایده‌آل تبدیل کرده است.

در ساخت پارتیشن‌ها می‌توان از ترکیب هر دو جنس ام دی اف و شیشه‌ استفاده کرد. در نهایت اینکه انتخاب هر متریالی در ساخت پارتیشن اداری به سلیقه شما بستگی دارد و اینکه چه طرحی را برای خود انتخاب کنید. البته برای انتخاب یک طرح مناسب بهتر است از افراد متخصص کمک بگیرید و در ابتدای امر و پیش از هر اقدامی خواسته‌ها و انتظارات خود را از پارتیشن‌ با آنها در میان بگذارید.

شرکت مبلمان اداری فضاگویا از مطرح‌ترین شرکت‌های تولید انواع پارتیشن‌های اداری از جمله ام دی اف و شیشه ای است و مشاوران این شرکت شما را در انتخاب بهترین نوع پارتیشن برای فضای اداریتان راهنمایی خواهند کرد. برای طراحی، اجرا و نصب انواع پارتیشن با این شرکت تماس بگیرید.