شرکت ابداع سازه

نصب وساخت اسکلت فلزی|سازنده اسکلت پیچ ومهره

شرکت ابداع سازه

نصب وساخت اسکلت فلزی|سازنده اسکلت پیچ ومهره

چیدمان میز و صندلی در باغ عروسی

مهم ترین گزینه در برگزاری مراسم عروسی نحوه چیدمان میز و صندلی ها و رنگ تزئینات آنهاست. بدیهی است تزئینات باغ تأثیر چشمگیری در برگزاری هرچه بهتر تشریفات عروسی خواهد داشت.

گاهی فضای برگزاری مراسم عروسی کوچک است ولی چیدمان مناسب و دکوراسیون و زیبایی محل این مساله را کاملا پوشش می دهد.

چیدمان باید طوری باشد که رفت و آمد مهمانها با سهولت انجام پذیرد و فضای کافی برای پذیرایی و دیگر خدمات مراسم نیز مهیا باشد. در اجرای مراسم در باغ دکوراسیون باغ عروسی اهمیت زیادی دارد.

 

 

مهم ترین نکات در طراحی چیدمان میز شام عبارتند از:

رومیزی جذاب: قدم نخست در طراحی و تزیین میز شام انتخاب یک رومیزی جذاب و زیبا است. اگر سعی شود تا رومیزی ها کار شده باشد و دارای نگین و یا منجوق دوزی باشد بسیار شکیل تر خواهد بود. تزیینات زیبا و جذابیت رومیزی توانایی آن را دارد تا زیبایی میز شام را چندین برابر کند. البته استفاده از نوارهای رنگی در انتها و لبه های رومیزی بسیار زیبا خواهد بود.

استفاده از گل: در تشریفات مجالس برای آراستن میز شام می توان از گل هایی نظیر رز، سوسن، داوودی و میمون استفاده کرد. به خاطر داشته باشید که اندازه این گل ها باید با سایز میز متناسب باشد و هر چه ساقه های این گل ها کشیده تر باشد بر جذابیت و زیبایی میز می افزاید. اگر رنگ گلها با یکی از عناصر سفره مانند رومیزی یا دستمال ست سوند بسیار مطلوب خواهد بود.


چیدن میز شام عروسی

شمع: از عناصر ضروری سفره آرایی و از اجزاء لاینفک تزیینات میز شام عروسی شمع هایی هستند که می بایست در دو طرف گل ها قرار داده شوند. سعی کنید ارتفاع شمع ها هم اندازه ارتفاع گلها باشد و فراموش نکنید که هنگام صرف شام حتما شمع ها را روشن کنید.

لیوان: شاید با خود اینگونه بیاندیشید که اگر برای هر نوشیدنی لیوان بخصوصی در نظر بگیرید خیلی بهتر است اما این روش جز شلوغ کاری و کاهش زیبایی میز کارایی دیگری نخواهد داشت. یکی دو لیوان شیک و مجلسی کفایت خواهد کرد.

استفاده از دستمال سفره: از مهم ترین عناصر تزییناتی میز شام در خدمات مجالس دستمال سفره است که باید با دقت و سلیقه زیاد تا خورده و بر روی بشقاب قرار داده شود.

قاشق، چنگال و چاقو: قاشق، چنگال و چاقو باید کنار بشقاب قرار بگیرند و نیز باید دقت داشت که نحوه چیدن آنها از اهمیت به سزایی برخوردار است. نکته دیگر اینکه قاشق های کوچک مخصوص سرو دسر را هم فراموش نکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.